Forum

Kommentarer til »Hvordan overvintrer jeg en hortensia som er plantet i en krukke?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvordan overvintrer jeg en hortensia som er plantet i en krukke? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Niels Güntelberg, 20. august 2006 kl. 9.06

Hvordan deler man hortensia, når jeg vil fortsætte med lige den plante der klarer sig godt i min have?

Niels

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: H. Bentsen, 8. oktober 2020 kl. 15.52

Skal man klippe de visne blomster af på en hortensia, for at overvintre den?

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Holt, 8. oktober 2020 kl. 17.00

De visne blomster har ingen indflydelse på, om planten overlever vinteren.

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 8. oktober 2020 kl. 20.09

Hej Niels.

Hvordan du deler dine hortensia kan du læse mere om her
www.haveabc.dk/38/deling, men hvis du vil formere dem er der mange sider om emnet, hvis man googler deling af hortensia.

Bl. a har Ingeborg lavet en billede serie på sin blog, der beskriver hvor let det er. Bloggen finder du ved at google formering af hortensia..

Nyt svar til emnet »Hvordan overvintrer jeg en hortensia som er plantet i en krukke?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvordan overvintrer jeg en hortensia som er plantet i en krukke?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider