Forum

Kommentarer til »Skovtulipaner«

På denne side finder du kommentarer til teksten Skovtulipaner. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bodil Glenstrup, 11. maj 2003 kl. 22.45

Jeg er netop kommet hjem fra ferie på Bornholm medbringende en klump gul tulipan fra en grøftekant. Herligt at få navn og dyrkningsvejledning serveret. Visse steder stod tulipanen i store klumper i grøftekanterne og både på Baltic Sea Glass og i keramik-museet i Rønne havde man pyntet op med den! Den har en dejlig duft og en intens gul farve. Man forsikrede mig om at det absolut IKKE var forbudt at grave den op.

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Susanne, 11. marts 2009 kl. 20.10

Mon rådyr er vilde med skovtulipanen? Vi har en skovsommerhusgrund med meget råvildt, og hvis de bliver spist, så er det jo en skam!

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bodil Glenstrup, 11. marts 2009 kl. 22.12

Jeg tror at rådyrene lader dem i fred. De spiser ihvertfald ikke mine, mens de gerne tager for sig af jordbærplanter og diverse stauder. De skulle også lade juleroser stå – jeg har lige købt nogle i www.gartnerietspiren.dk – måske det også var en idé til jeres grund?

Nyt svar til emnet »Skovtulipaner«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Skovtulipaner«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider