Forum

Kommentarer til »Bør man tromle sin græsplæne?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Bør man tromle sin græsplæne? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jørgen Krøl, 15. februar 2007 kl. 10.34

Hvad er topdres og hvad gør man.

mvh
jørgen krøl

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Carsten Schjødt, 23. januar 2008 kl. 10.36

Jeg vil også gerne høre om topdres, min plæne er meget ujævn, så jeg overvejer at køre muld/jord på til foråret, men er usikker på om det er det rette at gøre

mvh
Carsten

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: P. Bak, 19. april 2010 kl. 12.12

Jf. dette videoklip Jens Andersen fra politiken.dk =>

politiken.dk/tjek/bolig/boligguider/guiderhaven/article818075.ece

så er det netop godt at tromle sin græsplæne!

Hvad skal man tro?!?!? :-)

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 19. april 2010 kl. 21.25

Jeg fatter naturligvis ikke helt rigtigt problemet/spørgsmålet om at tromle haven.

Jeg forsøger samtidigt med at forstå det der med højbede(?), og de egentlige formåle dermed (selvfølgelige fasttrapmning deraf). Men tromling, og trampning, er vel ikke lige det Ø.H. pointerer. Mos og opgravede ormehuller er nok lige det som forbinder alm. havejord og økologi. Mos henfører vel til lidt mere kalk som er en naturlig bestanddel som mangler. håp

Nyt svar til emnet »Bør man tromle sin græsplæne?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Bør man tromle sin græsplæne?«

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider