Forum

Kommentarer til »Plant en række purløg«

På denne side finder du kommentarer til teksten Plant en række purløg. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lise, 12. juni 2007 kl. 21.03

Hej – ja nu da jeg igen bor i min barndoms hus med have (gammelt gartneri for over 50 år siden da mine forældre købte det faldefærdige hus). Her var der en purløg med meget fine "stilke" – ikke de grove som vi normalt kan få fat i – i dag. Jjeg har medtog en tot da jeg første gang flyttede hjemmefra og den har fulgt mig igennem – ja over 40 år. Nu står den spredt over et større stykke og er blevet blandet med noget af det grove. Der var lige én der gerne ville hjælpe med at fræse min have for nogle år siden – og han kørte på kryds og tværs i mine purløg – nu er det så ikke nemt at se hvad der er græs og hvad der er purløg – men det kan man alligevel for purløgene komer med lilla blomster – og SÅ kan jeg begynde at sortere. Er der andre der har hørt om fine og grove sorter – jeg har ikke snakket med nogen endnu der har de fine tynde.

Mange varme hilsner Annalise

Nyt svar til emnet »Plant en række purløg«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Plant en række purløg«

Søg:

StοΏ½t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider