Forum

Kommentarer til »Er det en muteret dræbersnegl eller en helt uskyldig snegl?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Er det en muteret dræbersnegl eller en helt uskyldig snegl? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Susanne Månsson, 15. august 2007 kl. 17.10

Jeg synes det er fint hvis naboer kan gå sammen, men der findes mennesker som ikke vil gøre den indsats, b.la min nabo

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ole Nielsen, 16. august 2007 kl. 6.35

Jeg tvivler på, at der på sigt findes uskyldige snegle.

I følge eksperter vil problemet med de såkaldte dræbersnegle i Danmark blive et større problem, når de parrer sig med "uskyldige snegle", hvis gener tillader overlevelse i streng frost.

I øvrigt tyder undersøgelser på, at den danske dræbersnegl ikke har fælles DNA med den ibiriske skovsnegl.

Det er et væsentligt argument for, at der iværksættes en forskning af problemet.

Uagtet landets statsminister på tv har gjort sig lystig i den anledning.

Jeg nærmer mig de 70 år og har altid stemt på Venstre, skylder jeg at tilføje.

Med venlig hilsen
Ole Nielsen

Nyt svar til emnet »Er det en muteret dræbersnegl eller en helt uskyldig snegl?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Er det en muteret dræbersnegl eller en helt uskyldig snegl?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider