Forum

Kommentarer til »Blå stregbælg«

På denne side finder du kommentarer til teksten Blå stregbælg. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Randi Lauridsen, 30. september 2007 kl. 11.57

Det lyder som om denne også kunne være god til at skaffe dækmateriale til køkkenhaven?

Er der nogen der ved hvor man kan få fat på sådan en plante?

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hanne Søgård, 27. maj 2008 kl. 20.55

Hej Randi
Har først set dit spørgsmål nu, så måske er det ikke aktuelt længere. Men hvis du stadig er intresseret i aflæggere kan vi i Den Økologiske Have være behjælpelige – men først til efteråret. Den er svær at etablere fra frø, da der skal være bestemte svampe tilstede i jorden før det vil lykkes. Men en aflægger med lidt jord ved skal nok kunne blive til noget. Den er god som foderplante, men afklippet er bestemt også godt til grønt jorddække eller til fremstilling af kompost. Henvend dig til Den Økologiske Have på telefon 86545400 eller mail post@ecogarden.dk når vi når hen til september.

Venlig hilsen Hanne (en af gartnerne i haven)

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Randi Lauridsen, 1. juni 2008 kl. 10.32

Hej Hanne.

Det lyder rigtig godt. Jeg mangler i meget høj grad kompostmateriale til min tunge lerjord, så en bestand af denne plante kunne hjælpe lidt på det.

Jeg tager kontakt til september.

Tak
Venlig Hilsen Randi Lauridsen

Nyt svar til emnet »Blå stregbælg«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Blå stregbælg«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider