Forum

Kommentarer til »Kan jeg overvintre et oliventræ udenfor?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Kan jeg overvintre et oliventræ udenfor? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Helle Højmark, 1. oktober 2007 kl. 21.11

Jeg har i de sidste 7 år haft et,nu 3 meter højt,oliventræ til at overvintre udenfor i en stor krukke på en overdækket terrasse. Jeg pakker krukken ind i en gammel sovepose og sætter den ind i hjørnet op ad husmuren ca. midt i oktober. Vander den ganske lidt i løbet af vinteren. Det kommer fint hvert forår!

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Claus Pedersen, 22. oktober 2007 kl. 16.38

Jeg har i min gårdhave 2 oliventræer stående (et 2 ½ meter højt og et på 1 ½ meter). De står i jorden og og har overvintret udenfor i flere år nu. Det første år vi havde det store, overlevede det endda meget fint i en potte som var pakket ind i isolering for at beskytte roden mod frost.

Efter træerne er sat i jorden, ser de ud til at stortrives...

Nyt svar til emnet »Kan jeg overvintre et oliventræ udenfor?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Kan jeg overvintre et oliventræ udenfor?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider