Forum

Kommentarer til »De allersidste tomater«

På denne side finder du kommentarer til teksten De allersidste tomater. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lone Schneider, 21. oktober 2007 kl. 22.22

Jamen... kan de da klare ikke at få vand så længe.jorden bliver jo helt udtørret.det har jeg aldrig vovet at gøre, men mine revner også.

hilsen Lone

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Knud Halskov, 28. oktober 2007 kl. 10.29

I Himmerland har vi haft nattefrost 4 nætter i træk i den seneste uge, alligevel kan jeg hente røde/ næsten røde cherrytomater i dag, den 28. oktober Mit drivhus er hjemmelavet med trapezplader, næsten fladt tag og bygget i tilknytning til et udhus på nordsiden. Altså et helt håbløst drivhus – tilsyneladende. Men udhuset er lyst med thermotag og har en større åbning ind til drivhuset. Det virker fortræffeligt. Der er ingen problemer med skimmel eller andet utøj. Jeg dyrker i halmballer, som giver mulighed for at plante tidligere om foråret, og det gør planterne mere robuste med hensyn til vanding, som foregår manuelt ligesom udluftningen. Alt i alt primitivt og effektivt!

Vh. Knud

Nyt svar til emnet »De allersidste tomater«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »De allersidste tomater«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider