Forum

Kommentarer til »Hvad er de sorte klatter på mit oliventræ?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvad er de sorte klatter på mit oliventræ? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lykke Pedersen, 15. maj 2008 kl. 17.18

Hej – vil bare sige, at jeg har vasket træet af to omgange – pottet det om, og skåret det fuldstændig ned. Det er nu frit for skjoldlus og det har sat masser af nye skud. Så tak for hjælpen :)

Jeg havde også et appelsintræ, der også havde fået skjoldlus, men det kunne jeg ikke redde, da grenene og bladene sad alt for tæt til behandling. Så det måtte lade livet.

Mange hilsener
Lykke Pedersen

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne M, 19. marts 2018 kl. 11.04

Mit oliventræ mister også blade g har disse sorte klatter både på blade og grene og bladene er der spist af... Jeg er dog betænkelig ved at børste grenene. Er bange for at grenene knækker og bladene falder af.... kan du anbefale en miniature udgave af en stiv børste

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne M, 19. marts 2018 kl. 11.06

Hvordan passer jeg bedst mit oliventræ... Tænker her på vand/næring...sommer/vinter.....inde/ude

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 19. marts 2018 kl. 14.21

Der er frit valg med oliventræ , jeg har et på friland , det står op af huset mod øst , og et i drivhus (uopvarmet) og et i frostfrit drivhus

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Marcus A., 28. marts 2018 kl. 14.15

Nyt svar til emnet »Hvad er de sorte klatter på mit oliventræ?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvad er de sorte klatter på mit oliventræ?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider