Forum

Kommentarer til »Giv solsortene en mudderskål«

På denne side finder du kommentarer til teksten Giv solsortene en mudderskål. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bente Munk, 21. juli 2008 kl. 19.21

Tak for en god forklaring. Jeg har været ret ked at de mange besøg af solsorte i min have. Hver gang jeg har sat noget nyt i jorden – gerne små planter der skal have vand hele tiden – kommer der solsorte og kaster småplanterne væk. Har undret mig over deres voldelige adfærd og troet at det måske skyldes at det var smådyr (bænkebiddere) som de leder efter i et fugtigt bed. Fremover vil der stå mudderpotte ved siden af mit fuglebad som de ofte besøger. Hilsen Bente

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Heidi, 28. september 2009 kl. 14.16

Hej Eva
Jeg bor i Australien og har to solsorte par i haven. Saa dejligt. Specielt for ojeblikket hvor vi har haft god regn (endelig), saa synger de saa skoent. Jeg skal fluks i morgen tidlig saette muddervand ud til dem.

Nyt svar til emnet »Giv solsortene en mudderskål«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Giv solsortene en mudderskål«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider