Forum

Kommentarer til »Hvad er de lange, hvide orm i mine jordbær?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvad er de lange, hvide orm i mine jordbær? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Peter Borch, 26. juli 2003 kl. 10.04

Nu har jeg 2 gange fra forskellige mennesker læst om små hvide orm i jordbær. For 2 år siden købte vi jordbær fra en bekendts have. Vi skyllede dem og spidste dem med mælk og sukker, det vil sige jeg kom ikke så langt, idet da jeg halverede et særligt stort og flot bær, så at det mylrede med små dansende sytrådstynde og hvide orme. Det viste sig at der var flere bær med ormei og jeg mistede totalt lysten til at spise flere bær, Jeg har faktisk ikke siden haft lyst til jordbær.

Venlig hilsen

Peter Borch
Christianshusvej 21
2970 Hørsholm

peter124@worldonline.dk

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Connie Pedersen, 13. oktober 2003 kl. 21.15

Jeg har også haft problemt med disse hvide orm i mine jordbær, men det råd jeg fik var at ligge havle udhulede kartofler ved og omkring mine jordbær, og andre steder i haven. Det var effektivt, jeg har samlet så mange orm op i disse kartofler, kommet dem i en pose og smidt dem i skraldespanden.

mvh connie

Nyt svar til emnet »Hvad er de lange, hvide orm i mine jordbær?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvad er de lange, hvide orm i mine jordbær?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider