Forum

Kommentarer til »Hvad fejler mit morel- og mit piletræ?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvad fejler mit morel- og mit piletræ? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: John Korsbakke., 20. oktober 2008 kl. 16.22

Hej.

Og er der nogle af jer som der kan fortælle mig om nogle af jer som der har en visne piletræ som jeg kan bruge som i ikke kan bruge mere, og som i ikke kan sælge som i har liggene i en bunke sammen med de andre visne ting, og det skal være en visne piletræ med grene, og det skal være en visne piletræ som der er ligeså høj som en 13års dreng, og sådan en visne piletræ bruger jeg som et Juletræ, og for jeg sprøjter den med grøn Spray på den, og bagefter sætter jeg dimser på den til at hingge Julepynt på, og jeg hingger også Elektrik Julelys på, og så bliver det et flot Juletræ, og hvis i har sådan en visne piletræ som jeg gerne må få gratis som jeg ikke behøver at betale for, og hvis i har sådan en,
og så vil jeg blive meget glad.

Kærlig Hilsen Fra John Korsbakke.

E-mail Adresse john.nielsen.korsbakke@mail-online.dk

John Korsbakke
Højtoft Granvej 6
2880 Bagsværd

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: John Korsbakke., 20. oktober 2008 kl. 17.01

Hvad fejler mit morel- og mit piletræ

Hej.

Og er der nogle af jer som der kan fortælle mig om i har en visne piletræ som i ikke kan bruge mere, og som i ikke kan sælge som i har i en bunke sammen med de andre visne ting som jeg bruge, og for jeg bruger sådan en visne piletræ som et Juletræ, og det skal være en piletræ med grene på, og det skal være en visne piletræ som der er ligeså høj som en 13års dreng, og sådan en visne piletræ sprøjter jeg med grøn Spray, og bagefter sætter jeg dimser på til at hingge Julepynt på, og jeg sætter også Elektriks Julelys på, og så bliver det et flot Juletræ, og det har jeg prøve, og hvis i har sådan en visne piletræ som jeg gerne må få Gratis som jeg ikke behøver at betale for, og hvis i har sådan en, og så vil jeg blive meget glad.

Kærlig Hilsen Fra John Korsbakke.

E-mail Adresse: john.nielsen.korsbakke@mail-online.dk

John Korsbakke
Højtoft Granvej 6
2880 Bagsværd

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Rønde Hansen, 16. juni 2009 kl. 18.28

Hej

Hvad fejler mit moreltræ?

Vi har et moreltræ, der er omkring 10–20 år.

Der kommer som regel en del frugter på, men når de er halvt udvokset og inden de bliver modne, bliver de runkne,
– væksten går i stå, og en stor del falder af.

Så vi får ikke ret meget ud af det.

Det samme gentager sig år efter år.

Hvad kan der være galt?

med venlig hilsen
Søren Rønde Hansen

Nyt svar til emnet »Hvad fejler mit morel- og mit piletræ?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvad fejler mit morel- og mit piletræ?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider