Forum

Kommentarer til »Hvilken art er nyserod med grønne blomster?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvilken art er nyserod med grønne blomster? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Blomsten & Krukken, 3. marts 2009 kl. 20.06

Nyserod er rigtig god i buketter og dekorationer, den har en god farve og så holder den godt, i modsætning til juleroser, der kan være svære at få til at trække vand.

Det er da rigtig at nyserod har en speciel duft, men jeg synes nu ikke, det er noget der er generende indendørs.

Venlig hilsen
Marianne Strange Andersen

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hanne Kjøller, 27. marts 2012 kl. 8.37

Hejsa

Hvis nogen ønsker denne plante i haven, så kom til mig i Vanløse. Jeg kan ikke lide den og prøver at udrydde den i min have. Det holder hårdt, og jeg hiver dynger af dem op... min mail er kohlmets@hotmail.com... Måske har du noget at bytte med...

Mvh Hanne

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Birgit L., 18. oktober 2012 kl. 18.08

Ved nogen hvor giftig julerosen er? Hvis man har småbørn i haven, er det lidt udslet eller noget værre?

Nyt svar til emnet »Hvilken art er nyserod med grønne blomster?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvilken art er nyserod med grønne blomster?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider