Forum

Kommentarer til »Kan man spise bladene af knoldselleri?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Kan man spise bladene af knoldselleri? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Finn Larsen, 25. september 2009 kl. 15.01

Hvis jeg har lavet kylling i gryden har jeg prøvet at fylde den halvt op med toppe fra Selleri...Det giver en gos smag og så er det op til en selv om man vil spise toppen bagefter...

Vil lige sige at her i Jylland hedder det ikke en suppevisk men en suppekvast...Sådan er der jo så meget:-)

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Åge Pedersen, 25. september 2009 kl. 20.07

Finn, jeg har spist/ædt knoldselleritop til hvad som helst, det smager som selleri – godt, men knolden har ikke god formåen af det, den udvikler sig ikke helt så meget, pokkers. Nok fordi jeg fraskar toppen i for tidligt tidspunkt i forhold til knoldens udvikling. Så nu er jeg spændt på hvornår jeg begynder igen. Får du erfaring håber jeg du giver den videre. håp

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Finn Larsen, 30. september 2009 kl. 19.36

Håp...Uha endelig ikke skære i toppen før de har den størrelse du vil ha dem...Jeg bruger kun toppen om vinteren.Når jeg aftopper selleri efter høst så tager jeg de toppe fra jeg syntes jeg skal bruge...Det er jo ikke kilovis...To frostposer fyldte...Det samme kan gøres ved persillerod...Endelig huske at skylle det godt...

Nyt svar til emnet »Kan man spise bladene af knoldselleri?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Kan man spise bladene af knoldselleri?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider