Forum

Kommentarer til »Kål og kræsenhed«

På denne side finder du kommentarer til teksten Kål og kræsenhed. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lotte Nielsen, 27. januar 2010 kl. 15.20

....Men hvis man nu har været en af dem der har undladt at udfordre ungernes smagsløg og nu har en 7-årig der er vænnet til at mad er noget med ris, brød eller pasta, og at bladgrøntsager, kål og mærkelige knolde er noget de voksne nogen gange spiser, er det løb så kørt? Det er vel stadig muligt at gøre selv den mest stædige McDonalds-unge nysgerrig, måske ved at lave en børne-have, dyrke grøntsager i sjove former og farver, insistere på at alt skal smages om det så kun er med en mikro-bid, variere så det ikke kun er cherrytomat, agurk og gulerod der ryger i madpakken osv.

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ole Dall, 13. februar 2014 kl. 19.14

Jeg elsker kål - når det altså er kogt. Det gælder hvidkål, rosenkål, rødkål og grønkål. Jeg tror mange børn har det som jeg og kogt kål er ikke usundt :-)
Jeg har tilgode at prøve rigtig saurkraut - altså mælkesyret kål - måske er det et hit.
Ole

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 13. februar 2014 kl. 19.30

Du kan købe det i Sverige, men ikke herhjemme.

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Vibeke Dyrst, 13. februar 2014 kl. 22.07

Hej Lotte
Du kunne også prøve "blomkålpizza" eller dens variant med selleri, samt "blomkålsris" som du kan finde på madbanditten.dk efter sigende er børn vilde med de ting ;-)

Nyt svar til emnet »Kål og kræsenhed«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Kål og kræsenhed«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider