Forum

Kommentarer til »Kan I anbefale en god sort af stikkelsbærkiwi?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Kan I anbefale en god sort af stikkelsbærkiwi? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Poul Pedersen, 21. oktober 2003 kl. 17.00

Jeg har god erfaring med "Issai" stikkelbærkiwi. Jeg plantede den for 4 år siden, sidste år gav den godt, men i år er det helt overvældende. Jeg er iøvrigt ved at lave marmelade, nu der er så mange frugter, så det er spændende hvordan det bliver.

Med venlig hilsen Poul Pedersen

2 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Pasquale Garonfolo, 21. marts 2006 kl. 18.46

Jeg har plantet flere Issai ved stakitter i nærheden af et haveskur hvor jorden dog kan blive for tør. Planterne vokser overordentligt og giver mange små velsmagende bær. Tit forsømmer vi at plukke bærrene og bagefter fortryder vi at vi ikke gjorde det. Jeg har erfaret, at bærrene smager bedst og har en dejlig aroma når de ikke er overmodne.

Nu har jeg opdaget kiwien "Jenny", og har plantet fire af slagsen der hvor jeg havde forsøgt mig med frilands-vindruer. Frilandsvindruerne blev en skuffelse, især fordi fuglene snuppede alle de røde druer så snart de begyndte at vise farve. Indtil nu har fuglene ikke vist interesse for kiwi-bærrene.

Nu venter jeg på at se hvordan "Jenny" vil udvikle sig.

3 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anders Milling, 24. juni 2006 kl. 22.44

Er der en eller anden flink person der kunne tænke sig at beskrive stiklingformering af minikiwi, fign og vindrue meger alfabetisk? kh anders

4 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 26. juni 2006 kl. 10.04

Se tip om formering af figen her:

www.havenyt.dk/tips/53.html

5 af 8 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Anonym bruger, 24. maj 2023 kl. 13.50

Slettet af administrator 30. maj 2023 kl. 11.21.

6 af 8 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Anonym bruger, 24. maj 2023 kl. 13.50

Slettet af administrator 24. maj 2023 kl. 20.36.

7 af 8 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Anonym bruger, 24. maj 2023 kl. 13.50

Slettet af administrator 24. maj 2023 kl. 20.36.

8 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Demant, 24. maj 2023 kl. 23.49

Hmmm. hvorfor mon nogen har skrevet i denne tråd kl 13:50 og underskrevet med mit navn (Kan ses på forum forsiden)
Det er da en højst underlig ting at gøre.

Nyt svar til emnet »Kan I anbefale en god sort af stikkelsbærkiwi?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Kan I anbefale en god sort af stikkelsbærkiwi?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider