Forum

Kommentarer til »Hvordan fjerner vi græs fra en gårdsplads?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvordan fjerner vi græs fra en gårdsplads? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Knud Halskov, 10. februar 2011 kl. 20.07

Jeg er selvfølgelig enig med Karna i, at I ikke kan bruge round eller bør bruge andre kemiske midler.
Jeg tænker bare, om udlejeren ikke bare prøver, om han kan få jer til at gøre arbejdet for ham?
Medmindre I har underskrevet en kontrakt på, at gårdspladsen er jeres ansvar at holde ren for ukrudt, kan I vel ikke hæfte for, at gårdspladsen helt naturlig gror til med græsukrudt uden jeres mellemværende?
Det næste kan jo blive, at I fx. også skal rense tagbelægningen for mos og male flagstangen (hvis der er en sådan) inden I fraflytter.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 11. februar 2011 kl. 0.04

Hej Knud

Jeg tror du har ret. I følge en standardkontrakt har man ikke udvendig vedligeholdelse, men der kan jo i kontrakten være indføjet særlig aftale.

Jeg sender lige en mail til spørgeren, og opfordrer til at læse lejeaftalen.

Hilsen Karna

Nyt svar til emnet »Hvordan fjerner vi græs fra en gårdsplads?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvordan fjerner vi græs fra en gårdsplads?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider