Forum

Kommentarer til »Lav dit eget pottebord«

På denne side finder du kommentarer til teksten Lav dit eget pottebord. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bjm, 24. februar 2004 kl. 9.59

Tak for tippet!

Slut med våde aviser og jord på køkkenbordet om vinteren.

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tine Andersen, 6. april 2004 kl. 15.19

Jeg mangler information om benene (når du bruger bordet udendørs). Hvad gør du, bruger et par savbukke eller hvad?

Mvh
Tine Andersen

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 7. april 2004 kl. 8.32

Jeg sætter pottebordet på mit gamle havebord.

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bjm, 11. april 2004 kl. 9.07

Hvis du har havemøbler i haven – har du sikkert et havebord – som du kan sætte dit pottebord på.

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Martin Haubro Jensen, 27. februar 2007 kl. 15.12

Jeg har selv lavet et lignende pottebord sidste forår, da jeg var led og ked af at stå og balancerer med baljer eller stå bøjet over min trillebøre.

Jeg købte et par metalbukke ved Harald Nyborg, de havde justerbar højde, så man kan tilpasse bordet efter brugerens højde. For at for at bordet er stabilt og ikke vælter ned af bukkene, har jeg skruet 4 lister på pottebordet. De er skruet sådan på at de lige nøjagtig har den bredde, som selve understøtteren på bukkerne har, så har jeg boret et hul igennem listerne og selve understøtterne på bukkene 2 steder i hver side.

Nu kan jeg så stikke et søm eller andet igennem og derved er bordet fikseret til selve underlaget.

Det er nemt at pakke sammen og sætte til side, når det ikke skal anvendes.

Nyt svar til emnet »Lav dit eget pottebord«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Lav dit eget pottebord«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider