Forum

Kommentarer til »Hvorfor er to hold agurker døde?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvorfor er to hold agurker døde? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 1 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lizette Hansen, 22. juli 2011 kl. 11.18

Hej Karna

Sidste år fik mine agurkeplanter gule kanter hele vejen rundt om bladet og hang lidt med ørene og jeg læste et råd herinde og det kan jeg ikke finde igen. Det hjalp nemlig.
For nu er problemet der igen. Jeg tror ikke de er syge har stadig agurker på og visner ikke. Men det var noget med for lidt eller for meget gødning og så solen tror jeg. I år står de i ly for direkte sol vha et piletræ lige i middagssolen og ellers fiberdug hængt op omkring. De står i drivhus og i kapilærkasser/plantesæk. Jorden er ikke våd omkring roden og den ser fin ud der. Jeg gav dem to kapsler gødning i sidste uge men det ser ikke ud til det hjælper.
Hvis du eller nogen ved hvor jeg kan finde det her på siden ville jeg blive glad.

Mvh Lizette

Nyt svar til emnet »Hvorfor er to hold agurker døde?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvorfor er to hold agurker døde?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider