Forum

Kommentarer til »Hvor mange år holder flerårig kål?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvor mange år holder flerårig kål? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lene Skelmose, 19. maj 2021 kl. 7.14

Jeg har haft flerårig kål på samme sted i ca 4 år. De har overvintret fint. Er blevet spist ned af sommerfuglelarver, men det har kun fjernet de gamle kedelige blade og givet nye blade plads. Sidste vinter var dog hård ved dem. Nogle få har overlevet. Jeg har taget nye skud til opformering og laver et kålbed et andet sted. For mange år på samme sted kan vel heller ikke være godt?

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tine Back, 5. marts 2024 kl. 14.18

Jeg søger fx. 5 frø fra Nine Star - har du nogle ville jeg blive rigtig glad. Tak. Mvh Tine

3 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lene Skelmose, 5. marts 2024 kl. 16.04

Hej Tine. Jeg har ingen frø. De er supernemme at opformere fra skud - sideskud eller topskud. Jeg købte skud på nettet.

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tine Back, 5. marts 2024 kl. 16.59

Tak. Det kræver jo en moder...og hende har jeg ikke....

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tine Back, 5. marts 2024 kl. 16.59

Tak. Det kræver jo en moder...og hende har jeg ikke....

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tine Back, 5. marts 2024 kl. 16.59

Tak. Det kræver jo en moder...og hende har jeg ikke....

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 5. marts 2024 kl. 20.50

Hej Trine.

Der findes flere forskellige forhandler af flerårige spiselige stauder, heriblandt flerårige kål. Jeg kan desværre ikke nævne deres navne uden at komme i cambolage med Havenyts regler, men hvis du googler "stiklinger af flerårige kål" dukker de som regel op.

Ellers er du velkommen til at sende mig en PB.

Nyt svar til emnet »Hvor mange år holder flerårig kål?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvor mange år holder flerårig kål?«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider