Forum

Forslag om ny struktur på forumet…

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Gitte Tjørnehøj, 7. august 2003 kl. 13.15

Hej

Nu begynder der at ske noget på forumet her på siden. Og dermed bliver det sværere at "finde rundt".

I kunne I lave grupper som svarer til jeres opdeling af artikler? Samt 1–2 generelle? (Kombineret med den nyhedsforside vi har nu) Det ville gøre det nemmere, når man bare er ude og prøve sig frem...

– måske?

mvh
Gitte Tj.

1 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 14. august 2003 kl. 0.25

Vi er enig med dig. Det har hele tiden været meningen, at der skulle laves en struktur, når der var debatindlæg nok til det. Og det er der nu. Men det skal lige programmeres.

2 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 18. august 2003 kl. 20.23

Der er nu oprettet kategorier på forumet, så det fremover bliver lettere at finde rundt.

De mange hundreder af gamle emner finder man fortsat under kategorien "Fri debat". Det er kun de nye emner, der fremover kommer i de ny kategorier. Vi vil gerne opfordre til, at man gør sig umage med at vælge så logisk en kategori som muligt, når man opretter et nyt emne.

Med venlig hilsen
Karna Maj, redaktør

3 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Martin Larsen, 19. august 2003 kl. 22.34

Det er fint med kategorierne, men jeg savner nu en mulighed for fortsat at få listet alle indlæg i kronologisk rækkefølge. Punktet seneste indlæg gør det til dels, men der nu en gang så mange spændende ting i forumet! Det kunne løses ved at oprette et menupunkt "Vis alle kategorier".

4 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Grete Larsen, 31. august 2003 kl. 14.37

Hej.!

Det er en sand fornøjelse, at læse jeres hjemmeside.Og dejligt,at sidde og"valse" rundt imellem de forskellige muligheder.

Men jeg savner en overordnet inddeling af en slags.Et indeks ordnet alfabetisk måske.? Måske kunne det blive sådan,-at hvis jeg skrev "brombær"i søgeren,-så ville jeg få oplyst samtlige steder,hvor jeg kunne læse relevante spørgsmål/svar,
ekspert-råd og ikke mindst henvisninger til jeres gode artikler i bladet"praktisk Økologi"Hvordan det praktisk kunne lave sig gøre ved jeg ikke,men måske med en bogstavsrække i bunden af skærmbilledet.(nu er jeg lidt på tynd-is!)
Heldigvis er der jo rigtig mange spørgsmål/svar i "Forum" og "Fri Debat",-men der skal også rigtig god tid til at lede efter et bestemt emne.

Hilsen Grete.

5 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jesper T, 30. maj 2006 kl. 19.14

En mulig inddeling kunne være noget lignende hvad man har på gardenweb:

forums.gardenweb.com/forums/

Jeg ved godt, at det er en meget omfattende side; men måske i en lidt forenklet form...

6 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 30. juli 2007 kl. 17.43

Kære TJ.

Det var et rigtig fint forslag! Vi har brug for mennesker med pep i på denne side så vi hele tiden kan udvikle os og gøre det hele så brugervenligt som muligt.

7 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lilium, 31. juli 2007 kl. 16.56

Jeg synes at inddelingen OK og nem at finde rundt i, med den nuværende form.

Hvis man komplicerer ting, bliver de tit alt for uoverskuelige.også for mennesker med pep i-de er oftest dem, der ikke helt har overblikket (efter min erfaring).

Hvad er egentlig begrundelsen for at lave alt om?

Bliver brugerfladen bedre?

Bliver det lettere at finde rundt?

Bliver det lettere at stille et spørgsmål?

Bliver det lettere at finde et svar på et spørgsmål?

Hvorfor er det egentlig, at man skal lave om på dette site?-det fungerer.!

8 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eivin Knidsen, 8. august 2007 kl. 13.30

Til Hr Lilium: OK, rolig nu. Der er vel altid plads til forbedringer.

Mvh Eivin (^_^)

9 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bernd Nissen, 20. september 2008 kl. 22.07

Til redaktionen

En lille detalje, der kunne gøre det nemmere og hurtigere at navigere rundt i de nyeste indlæg kunne være at placere de nye indlæg øverst på siden. Som et eksempel kan jeg nævne at førstnævnte indlæg på denne side er fra 2003. Det ville spare en del scrollen ned ad siden og måske medvirke til at nogle af debatterne ikke kører i ring og for nye brugere vil det gøre det nemmere at se hvilke indlæg og debatter der er aktuelle.

Iøvrigt tak for en spændende og informativ hjemmeside.

10 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kenneth Sørensen, 31. maj 2012 kl. 6.35

HTML

Jeg vil foreslå at vi skal have mulighed for at skrive fed og kursiv tekst, ligesom vi skal kunne bruge "blockquote", - altså de citater som vi giver skal stå i en farvet blok og/eller i egen spalte. Det vil så være muligt at fremhæve enkelte ting, som er årsagen til at vi bringer citaterne. Sådanne citater er med til at underbygge det vi siger, og folk kan så bedre bare springe dem over, hvis de ikke vil stave sig igennem dem.

11 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Peter Sindrup, 31. maj 2012 kl. 8.45

Jeg er helt enig med Kenneth, og når vi nu er ved forbedringsforslagene, så har jeg to mere.

1) Jeg kunne godt tænke mig en markering af de indlæg man selv har skrevet i, i oversigten.

2) Det ville også være rart at kunne se hvilke indlæg der er blevet "opdateret" siden man sidst har været logget ind.

Disse to funktioner ses på næsten alle andre fora jeg skriver i.

M.v.h.

Peter
PS: Det er godt nok en gammel tråd du fik vakt til lige igen, Kenneth. :-)

12 af 12 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jan E, 31. maj 2012 kl. 16.28

Nu hvor ændringsønsker igen er i spil, så vil jeg erindre (redaktionen) om ønskerne i denne tråd:

www.havenyt.dk/forum/ris_og_ros/8986.html

Nyt svar til emnet »Forslag om ny struktur på forumet…«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Forslag om ny struktur på forumet…

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider