Skal jeg få anlægsgartneren til at fjerne et lag kridt?

Jeg bor i Aalborg og har kridt ét spadestik nede. Jeg vil gerne kunne grave i to spadestiks dybde. Skal jeg få anlægsgartneren til at skrælle et lag kridt af og fylde jord på?

Med venlig hilsen
Gitte Sell, maj 2003

Svar

Nu er det jo ikke livet om at gøre, at kunne grave i to spadestiks dybde, så hvis planterne ellers gror, som de skal, mener jeg ikke, der er grund til de større entreprenørarbejder.

Med venlig hilsen
Troels V. Østergaard
Geolog og forfatter, Godsets Vin

Kommentarer

Forhandlerguide

Ukrudtshajen

Rullerenser – hjulhakke – såmaskiner

Ormeposten

Bestil kompostorme fragtfrit

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Jord > Skal jeg få anlægsgartneren til at fjerne et lag kridt?