Hvordan bliver man hortonom?

Hej. Hvordan bliver man hortonom? Kan ikke rigtig finde noget om uddannelsen. Kræver det en kandidatuddannelse eller lign? Tænkte at I nok var klar over det, da flere af jeres eksperter er hortonomer.

Med venlig hilsen
Martin Nielsen, februar 2011

Svar

Jeg kan anbefale dig at gå ind på hjemmesiden for Det Biovidenskabelig Fakultet, Københavns Universitet. Her kan du se alle de bachelor- og kandidatuddannelser, som man kan vælge imellem inden for natur- og miljøområdet. Det er disse uddannelser, som have- og landskabsarkitekter har som baggrund for deres virke inden for havebrugsområdet.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Botanik og plantenavne > Hvordan bliver man hortonom?