Kan jeg flytte træerne?

Jeg har sommerhus ved Vejers Strand og vil gerne flytte nogle fyretræer som er ca en halv meter høje. Kan man det og hvordan?

Med venlig hilsen
Jens Chr Holm, november 2017

Svar

Jo mindre træerne er, jo bedre er dine muligheder. Det er svært ikke at komme til at skade træerne, men det kan lade sig gøre. Læs mere om flytningen her.

Med venlig hilsen
Fanny Møller
Tidligere redaktør på Havenyt, Landsforeningen Praktisk Økologi

Kommentarer

Der er 1 kommentar til denne tekst. Læs kommentarer…

Forhandlerguide

Rhododendron-Haven

Specialplanteskole og park

Primabolig

Topkapning og beskæring af store træer

Spiroggro

Frø og stiklinger af træer og buske

Blomstergården

Træer fra egne podekviste

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Buske og træer > Kan jeg flytte træerne?