Hvem har lagt denne i haven?

Vi havde opdaget denne lort i haven. Den var rød, slimet, og åbenbart med mange korn i – og ca. 14 cm lang. kan ikke finde noget lignende på nettet. ville være glad (!) for et bud.

Med venlig hilsen
Lillian Brauns, oktober 2017

Svar

Det er en ræv I har haft på besøg af, de er glade for bær, kirsebær har det nok været, de spiser også bær fra taks. Prøv evt. at købe et vildtkamera og sæt op i haven, jeg er sikker på at I vil blive overaskede over, hvem der kommer på besøg i løbet at en enkelt dag.

Med venlig hilsen
Fanny Møller
Tidligere redaktør på Havenyt, Landsforeningen Praktisk Økologi

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Rosenbud

Tilbehør til din høne,

Vildtremisen.dk

Bedre levested for vildt, fugle,insekter

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Dyr i haven > Hvem har lagt denne i haven?