Hvor kan jeg købe frø af salattypen Frillice?

Ved I hvor man kan købe frø af typen frillice pluksalat. Lord Nelson har åbenbart ladet dem udgå i årets sortiment, meget ærgerligt, da det er en af de bedste salater. Håber I kan hjælpe mig

Med venlig hilsen
Karin Pørksen, marts 2009

Svar

Jeg kan ikke huske, at jeg har set den i de frøoversigter, jeg har været inde på her i 2009. Men derfor kan der godt være et frøfirma, som har den. Prøv at gå ind i vores forhandlerguide under Frø og løg og klik ind på de forskellige frøfirmaer.

Men det kan jo også være, at du er så heldig, at der er en bruger her på Havenyt.dk, som ser dette og ved, hvor man kan købe sorten og skriver en kommentar herom.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

The Plant Explorer

Se Danmarks største frø udvalg

Spiroggro

Frø til gavn for insekter

Gartneri Toftegaard

Øko planter til den spiselige have

Frøsnapperen

Grundige såvejledninger til alle frø

Naturplanteskolen

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Frø og formering > Hvor kan jeg købe frø af salattypen Frillice?