Hvilket bunddække kan trives i skygge?

Hvilket bunddække kan bruges til et hjørne af haven, hvor der aldrig kommer sol. Der skygges ikke af træer. Det må gerne være stedsegrønt evt. med blomster.

Med venlig hilsen
Jens Ougaard, april 2002

Svar

I artiklen »Mosaiklandskabet – om bunddække« kan du nederst se en liste over bunddækkeplanter til skygge/halvskygge.

Med venlig hilsen
Anette Nørbo Asplund

Kommentarer

Forhandlerguide

Blomstergården

Duftende Georgin hentet hjem fra Canada.

Solsikken

Alt til den økologiske have

Havearkitekt Lene Palmer

Havedesign i København og på Sjælland

Staudemarken

Stauder i potter.

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Prydhaven > Hvilket bunddække kan trives i skygge?