Hvor kan jeg købe rovmiden Typhlodromus?

Jeg har læst at rovmiden Typhlodromus skulle være effektiv overfor spindemider i frugttræer, men når jeg søger for at finde en forhandler af dette produkt, får jeg ikke noget resultat. Ved du, hvor det kan købes?

Med venlig hilsen
Marie Holm Nielsen, juni 2010

Svar

Jeg kan se, at du kan købe Æblerovmider, Typhlodromus pyri, hos firmaet BioProdukction.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Forhandlerguide

Revira – det usynlige hegn

Det usynlig hegn mod uønskede dyr.

Borregaard BioPlant

Nyttedyr til drivhuset og haven.

Robinie.dk – SkovTrup

Beskyt afgrøder med insektnet – bionet

Solsikken

Alt til den økologiske have

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Skadedyr > Hvor kan jeg købe rovmiden Typhlodromus?