Hvor kan jeg købe fint granitgrus?

Hvor kan man købe fint granitgrus i mindre portioner i kornstørrelse – 2–4 mm.

Med venlig hilsen
Leif Helmuth Sørensen., maj 2005

Svar

Vi har haft et lignende spørgsmål tidligere, og da henviste vi til Stenrand Grusgrav, der ligger ved Svebølle. De grusgravsgranit skærver har i størrelsen 3–6 mm.

Prøv også at spørge hos de tre forhandlere, der ligger i forhandlerguiden under [/link]Kompost, jord og jorddække[/link]. De har måske et produkt eller kan måske skaffe det.

På deres hjemmesider kan du se mængder, priser og evt. levering.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Der er 1 kommentar til denne tekst. Læs kommentarer…

Relaterede sider

Forhandlerguide

Havearkitekt Lene Palmer

Havedesign i København og på Sjælland

Land Højbede

Land Højbede og Plantekasser

Robinie.dk – SkovTrup

SkovTrup – Miljørigtigt Træ til haven

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Anlæg > Hvor kan jeg købe fint granitgrus?