Hvor kan jeg købe en russisk løn?

Jeg er på jagt efter en russisk løn, Acer tataricum, men har meget svært ved at finde en planteskole, som har den eller kan skaffe den hjem til mig. Er der nogen, som kan hjælpe?

Med venlig hilsen
Claus Sixtus Jensen, oktober 2008

Svar

Jeg har prøvet at søge i Google efter den, og den eneste danske planteskole, der blev vist med russisk løn på sortslisten er Dueholms planteskole ved Rønde på Djursland. Du kan jo prøve at kontakte dem.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Spiroggro

Frø og stiklinger af træer og buske

Primabolig

Topkapning og beskæring af store træer

Blomstergården

Træer fra egne podekviste

Rhododendron-Haven

Specialplanteskole og park

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Buske og træer > Hvor kan jeg købe en russisk løn?