Hvor megen sol/skygge skal et drivhus have?

Jeg er ved at anlægge et nyt drivhus og vil derfor gerne spørge, hvor megen sol/skygge et drivhus skal have.

Med venlig hilsen
Jens Madsen, april 2003

Svar

Du skal placere dit drivhus i så megen sol som overhovedet muligt. Men du har jo selvfølgelig en have, som det skal indpasses i, så det kan være nødvendigt at acceptere lidt skygge. Men kun få timer om dagen, hvis du skal have optimal glæde af det.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Der er 1 kommentar til denne tekst. Læs kommentarer…

Relaterede sider

Forhandlerguide

Hobbydrivhuse.dk

Skabt til det danske vind og vejr

Bjarne’s frø og planter

Funktionaliteten eminent.

Gartneri Toftegaard

Dyrkningskurser, smagninger m.m

Solsikken

Alt til den økologiske have

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Drivhuset > Hvor megen sol/skygge skal et drivhus have?