Hvor kan man købe en tørremaskine?

Hvor eller ved hvilket firma kan man købe en tørremaskine til frugt og grønt?

Med venlig hilsen
Jette Eskildsen, september 2007

Svar

Du kan købe et såkaldt tørreapparat flere steder, f.eks. i velassorterede isenkramforretninger. Men det nemmeste er nok at bestille et hos firmaet Dansk Hjemmeproduktion, som har specialiseret sig i alle mulige apparater til at tilberede egne produkter derhjemme. Bl.a. mosterier, skrællemaskiner, gærkrukker, smørkærner, kornkværne osv.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Gartneri Toftegaard

Gamle danske sorter

Gamlefrugtsorter.dk

Gamle sorter af frugttræer på vildstamme

Spiroggro

Udlejning af mosteri

Naturplanteskolen

Søkjærgård Samsø

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Frugt og bær > Hvor kan man købe en tørremaskine?