Hvor var det, man kunne købe forædlede hasler og valnød?

Jeg så en tv udsendelse med måske Søren Rye om en, der havde forædlet med gode resultater. Hvem var det?

Med venlig hilsen
Søren Christiansen, september 2009

Svar

Jeg er ret sikker på, at den udsendelse du tænker på, er Jørn Schouboes udsendelse Nøddetræer med Lars Westergaard, som i øvrigt er vores ekspert på nødder og eksotiske frugtbuske her på Havenyt.dk.

Hans planteskole hedder Westergaards Planteskole og ligger mellem Odense og Kerteminde. Han har det luksusproblem, at han ikke kan følge med efterspørgslen, og derfor er en stor del af hans sortiment udsolgt her i 2009, og man er nødt til at bestille til levering i 2010. Der er en status over mulighederne på hjemmesiden.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Naturplanteskolen

Spiroggro

Udlejning af mosteri

Gartneri Toftegaard

Gamle danske sorter

Gamlefrugtsorter.dk

Gamle sorter af frugttræer på vildstamme

Søkjærgård Samsø

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Frugt og bær > Hvor var det, man kunne købe forædlede hasler og valnød?