Går det at plante thuja efter thuja?

Kan man plante en Thujahæk på samme sted igen?

Vi bor på den Midtjyske højderyg, og har ikke andre ideer m.h.t. til en ny hæk, da en kold vinter fik vores kirsebærlaurbær til at fryse helt ned – derfor sværmer vi for Thuja.

Vi har været meget glad for den hæk vi har nu, men den er over 30 år gammel, og nogle af træerne er pletvis udgået.

Med venlig hilsen
Bonnie Overby, januar 2010

Svar

Ja, det går fint at plante thuja efter thuja.

Med venlig hilsen
Sten Porse

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Arresø Pil

Flet selv pilehegnet

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Hegn og hæk > Går det at plante thuja efter thuja?