Hvor kan jeg finde færdig vedbendshæk opsat på trådhegn?

Jeg har engang læst om og set et billede af, at man købe færdige sektioner af vedbendshegn, som gror op af et trådhegn, så man ikke skal vente flere år, før hegnet er lukket. Men jeg kan ikke finde nogen leverandør af dette.

Kan I hjælpe mig?

Med venlig hilsen
Anni Braagaard, marts 2013

Svar

Jeg kunne også huske dette system med vedbend, og det er lykkes mig at finde producenten Mobilane.dk, som endda har et fint udvalg med flere forskellige vedbendsorter. Se produktsortiment

Jeg fandt også den reklame, som jeg i sin tid kan så systemet præsenteret i: Grøn skærm.

Jeg har ingen priser, men færdige hæksystemer er ret dyre. Vedbend vokser ret hurtigt til, så er det for dyrt, kan du selv opsætte hegn og plante vedbend. Men her får du selvfølgelig ikke lukket for indkig første år. I reklamen ser det dog ud til, at vedbendplanterne ikke dækker gittersystemet helt fra levering, men i løbet af 1. sæson.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Arresø Pil

Flet selv pilehegnet

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Hegn og hæk > Hvor kan jeg finde færdig vedbendshæk opsat på trådhegn?