Findes der ikke længere økologiske plantesække?

Vi er ved at omlægge vores drivhus, således at planterne skal vokse i plantesække på kapillærkasser. Vi havde nemlig set, at Pindstrup havde økologiske plantesække i deres sortiment. Det har de imidlertid ikke mere. Solsikken har plantesække, men ikke nogen vi kan bruge.

Findes der andre producenter/forhandlere der har økologiske plantesække i standardmål til kapillærkasser.

Med venlig hilsen
Bo Andersen, maj 2006

Svar

Jeg kan ikke umiddelbart finde andre med økologiske plantesække til kapillærkasse.

Jeg har set, at Champost har plantesække m/naturgødning, der skulle kunne bruges til kapillærkasser, men jorden er ikke økologisk.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Ukrudtshajen

Rullerenser – hjulhakke – såmaskiner

Ormeposten

Bestil kompostorme fragtfrit

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Jord > Findes der ikke længere økologiske plantesække?