Hvor kan man købe Frillice-frø?

Hvor kan men købe frø af salatsorten Frillice?

Med venlig hilsen
Bo Hulgaard, maj 2006

Svar

Frillice er en af de salatsorter, som man hyppigt ser til salg i butikkerne. Du kan via vores Forhandlerguide gå ind og se om frøfirmaerne har den i deres sortiment. Desværre er en del af frøfirmaernes netsteder lavet, så de ikke kommer frem i Google, når man søger på sortsnavne. Når man søger på Google, kan man imidlertid se, at Lindbloms Frö her i 2006 har sorten Frillice.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Der er 1 kommentar til denne tekst. Læs kommentarer…

Relaterede sider

Forhandlerguide

Økologiens Have

Økologisk besøgshave

Solsikken

Alt til den økologiske have

Land Højbede

Land Højbede og Plantekasser

Hvidløg og Vin

SÆTTEHVIDLØG, spisehvidløg og biovine

Staudemarken

Lægebaldrian,duftende,selvsående

Naturplanteskolen

Søkjærgård Samsø

Gartneri Toftegaard

Anderledes øko grøntsager

Frøsnapperen

Grøntsags- & blomsterfrø til køkkenhaven

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Køkkenhaven > Hvor kan man købe Frillice-frø?