Er det kun thuja der ikke tåler hundens urin?

Under »hække« har jeg læst, at thuja ikke tåler, at hunden tisser på den. Hvad med taks? Kan den tåle, at vi har en hanhund?

Med venlig hilsen
Birthe Lading, marts 2003

Svar

Tåle og tåle – ingen planter bryder sig om koncentreret kvælstofgødning med masser af salt i. Men faktum er, at thuja reagerer med døde skud straks efter »påføring« af urin, det være sig hundeurin eller »hunde«urin.

Med venlig hilsen
Sten Porse

Kommentarer

Relaterede sider

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Diverse > Er det kun thuja der ikke tåler hundens urin?