Hvor finder jeg mere om tovhegn?

Jeg læser med stor fornøjelse og udbytte jeres website.

Jeg har læst artiklen om hegn, hvor tovhegn er omtalt. Jeg har forgæves søgt efter mere litteratur om tovhegn, men uden held. Kender I til litteratur, hvor jeg kan læse mere og evt. finde anvisninger til at lave et tovhegn? Jeg går ud fra, at jeg må lave tovhegnet selv, idet det vel ikke kan købes færdigt?

Med venlig hilsen
Susanne Juel-Winther, oktober 2004

Svar

Så vidt jeg husker er billedet i artiklen fra Rosendals Trädgård. De har en Plantbod, hvor de sælger planter og havetilbehør. Du kunne jo prøve at maile til dem og spørge, om de sælger tovhegnet eller kan give øvrige oplysninger. Billedet er nok fra ca. 1999.

Jeg har ikke set nogen bøger med omtale af tovhegn.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Arresø Pil

Flet selv pilehegnet

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Hegn og hæk > Hvor finder jeg mere om tovhegn?