Hvorfor visner vores thujaer?

Hvad er der galt med vores thujaer? Vi plantede i april 25 ca. 80 cm høje thujaer. En del af dem er nu ved at visne inde omkring stammen og i bunden af planten.

Med venlig hilsen
Jan Larsen, august 2002

Svar

To svar er mulige: Enten er der hunde, som markerer i Jeres hæk – og det tåler den simpelt hen ikke – eller også har I plantet livstræerne uden at løsne klumplærredet, så det højest dækker den nederste halvdel af klumpen.

Med venlig hilsen
Sten Porse

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Arresø Pil

Flet selv pilehegnet

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Hegn og hæk > Hvorfor visner vores thujaer?