Hvor kan jeg købe denne model kompostbeholder?

Humus kompostbeholder

Hvor kan man købe en kompostbeholder magen til?

Jeg kan finde en masse om ormekopostering på nettet – men ikke, hvor man kan købe ovenstående model. Min far ønsker sig en (den er magen til vores, som fungerer upåklagelig).

Gerne pris med luft og vinterrør.

Med venlig hilsen
Sonja Lyngaas, september 2009

Svar

Det er en Humus kompostbeholder, der er på det medsendte billede. Den er blevet udleveret/solgt i et meget stort antal til danske haveejere af kommunerne.

Den produceres og forhandles af firmaet HUMUS/GENPLAST. De vil sikkert gerne oplyse både pris og nærmeste forhandler.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Solsikken

Alt til den økologiske have

Ormeposten

Fragtfrie kompostorme

FAUSOL A/S

HORNUM gødning til hus, have og drivhus

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Kompost > Hvor kan jeg købe denne model kompostbeholder?