Hvor køber vi kompostorm henne i Københavnsområdet?

Jeg bor i en andelsboligforening på Østerbro (København), hvor vi gerne sorterer affald og også gerne vil have en kompostbeholder. Mit spørgsmål er: hvor køber vi ormene henne?

Med venlig hilsen
Pernille Andersen, august 2003

Svar

Kompostorm, eller brandorm, som de egentlig hedder, kan fås på Københavns Miljø- og energikontor, Blegdamsvej 4, baggården.

Med venlig hilsen
Henrik Ahlmann
Økologisk Havebrugskonsulent

Kommentarer

Der er 1 kommentar til denne tekst. Læs kommentarer…

Relaterede sider

Forhandlerguide

Ormeposten

Fragtfrie kompostorme

Solsikken

Alt til den økologiske have

FAUSOL A/S

HORNUM gødning til hus, have og drivhus

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Kompost > Hvor køber vi kompostorm henne i Københavnsområdet?