Kan jeg i Danmark købe en komposttromle?

Kan jeg i Danmark købe en komposttromle, som jeg har set i USA.

Med venlig hilsen
Ann West, september 2002

Svar

I Den Økologiske Have i Odder har de en større samling af mange forskellige kompostbeholdere udstillet. Elin Svendsen, leder af Den Økologiske Have, siger:

»Der er os bekendt ingen i Danmark, der forhandler komposttromler. Men de kan fås hos et firma i Sverige. Komposttromlen hedder Corrocomp 230. Den ligner en stor lotteritromle og har 2 rum. Volumen er 230 liter. Beholderen kan ses i Den Økologiske Have. Firmaet hedder AB AREX, og de har telefonnr. 0046 123 120 50 og fax-nr. 0046 123 513 16.«

denne svenske side kan man se en skitse heraf sammen med oplysninger om en anden roterende kompostbeholder.

Se kommentaren nedenfor.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Der er 1 kommentar til denne tekst. Læs kommentarer…

Relaterede sider

Forhandlerguide

Solsikken

Alt til den økologiske have

FAUSOL A/S

HORNUM gødning til hus, have og drivhus

Ormeposten

Fragtfrie kompostorme

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Kompost > Kan jeg i Danmark købe en komposttromle?