Hvor kan jeg købe Tagetes lucida?

Kan I oplyse mig om, hvor kan jeg købe meksikansk estragon, Tagetes lucida?

Med venlig hilsen
Bjørg Christiansen, oktober 2004

Svar

Der er flere forhandlere, som sælger den. Bla. Kiselgården v. Ejgil & Lis Rasmussen, Jonstrupvej 18, 4350 Ugerløse, Tlf. 53 48 84 64 og Urtegartneriet.

Som det kan læses af en kommentar til dette spørgsmål, så kan den også købes i Den Økologiske Have i Odder.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Der er 1 kommentar til denne tekst. Læs kommentarer…

Relaterede sider

Forhandlerguide

Urteskolen.com

At dyrke spirer, er ved at blive et hit.

Gartneri Toftegaard

Over 200 forskellige sorter krydderurter

Søkjærgård Samsø

Land Højbede

Land Højbede og Plantekasser

Økologiens Have

Økologisk besøgshave

Naturplanteskolen

Frøsnapperen

Mange slags frø til lækre krydderurter

Staudemarken

Krydderurterne plantes også i staudebed.

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Krydderurter > Hvor kan jeg købe Tagetes lucida?