Hvordan fjerner jeg snerler i min hæk?

Hvordan kommer man af med snerler i ligusterhækken?

Med venlig hilsen
Lillian Bente, juni 2002

Svar

Det gør du ved at fjerne den hver gang, den kommer op, så du langsomt tapper rødderne for den oplagrede næring. Det kan tage år at udsulte den. Hver gang du kommer lidt for sent på den, når den at opmagasinere ny næring nede i rødderne, og så tager det endnu længere tid.

Du skal ikke begynde at grave og skade hækkens rødder, da snerlernes rødder når mindst to meter ned.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Ukrudtshajen

Rullerenser – hjulhakke – såmaskiner

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Ukrudt > Hvordan fjerner jeg snerler i min hæk?