Hvor kan man købe et morbærtræ?

Hvor kan jeg købe et morbærtræ?

Med venlig hilsen
Anne-Marie Wesselhoff, september 2012

Svar

Du kan sikkert købe/bestille et morbærtræ hos din lokale planteskole eller hos en planteskole på nettet.

Der er to planteskoler, som ved lidt ekstra om morbær:

  • Blomstergården, hvor indehaveren Villy Mougaard i en række år har indsamlet formeringsmateriale fra gamle og dermed hårdføre morbærtræer.
  • Westergaards Planteskole, som er en specialplanteskole for nødder, frugt og bær.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Søkjærgård Samsø

Gartneri Toftegaard

Gamle danske sorter

Naturplanteskolen

Gamlefrugtsorter.dk

Gamle sorter af frugttræer på vildstamme

Spiroggro

Udlejning af mosteri

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Frugt og bær > Hvor kan man købe et morbærtræ?