Hvor kan man købe frø af gule bønner?

Jeg har i længere tid ledt overalt efter et sted man kan købe gule bønner. Jeg har desværre ikke mulighed for at have en have, da jeg bor i en lejlighed, men har ikke kunnet finde de gule bønner i nogle supermarkeder.

Har I nogle forslag?

Med venlig hilsen
Pernille Skovsgård Jespersen, april 2009

Svar

Prøv at gå ind i vores forhandlerguide og se på netfrøhandlerne. Her er der flere, som har gule bønner, både lave bønner og de høje stangbønner, som bliver op til 2 m, men man kan nippe toppen af. Gule bønne kaldes også voksbønner.

()Frøfirmaer i forhandlerguiden__(http://www.havenyt.dk/forhandlerguide/froe_og_loeg/)

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Der er 1 kommentar til denne tekst. Læs kommentarer…

Relaterede sider

Forhandlerguide

Gartneri Toftegaard

Anderledes øko grøntsager

Økologiens Have

Økologisk besøgshave

Solsikken

Alt til den økologiske have

Søkjærgård Samsø

Hvidløg og Vin

SÆTTEHVIDLØG, spisehvidløg og biovine

Land Højbede

Land Højbede og Plantekasser

Frøsnapperen

Grøntsags- & blomsterfrø til køkkenhaven

Staudemarken

Lægebaldrian,duftende,selvsående

Naturplanteskolen

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Køkkenhaven > Hvor kan man købe frø af gule bønner?