Kan tørkeramte cosmos reddes?

Mine stolte kavaler hænger efter en uge uden vanding hvor solen skinnede. Var en uge på ferie og glemte at få nogen til at vande dem. Kan de reddes? Kommer de igen ved vanding, eller kan de klippes ned?

Blev så trist da jeg så de var så slatne.

Med venlig hilsen
Rikke Filstrup, juni 2011

Svar

Cosmos er en af de sommerblomster, som klarer tørke i virkelig lang tid. Forsæt med at vande, etabler evt. skygge, hvis det er muligt. Jeg vil tro, at de allerede har det bedre nu to dage senere.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Blomstergården

Duftende Georgin hentet hjem fra Canada.

Havearkitekt Lene Palmer

Havedesign i København og på Sjælland

Solsikken

Alt til den økologiske have

Staudemarken

Stauder i potter.

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Prydhaven > Kan tørkeramte cosmos reddes?